TRAVIAN atsakymai

Pradėkime nuo Jūsų klausimo

Paieška atsakant į pagalbinius klausimus

Norėdami rasti atsakymą, pasirinkite iš sąrašo klausimo tematiką, po to kategoriją, po to patį klausimą. Jei nė vienas variantas netinka, sąrašo pabaigoje galite pasirinkti formą susisiekti.

Mano klausimo tematika yra...

Klausimo kategorija:

Paieška pagal straipsnių sąrašą

Galite paisnaudoti tinklapio žemėlapiu - visų straipsnių sąrašu.

Codex Victoria: ypatybių palyginimas

Lentelė žemiau parodo, kuo skiriasi Travian: Codex Victoria versija nuo įprastos Travian: Legends versijos.

Kas „Travian: Legends“ „Travian: Codex Victoria“
Bendra
Pradžiamokslis Senas pradžiamokslis ir užduočių sistema
Pradžiamoklis yra pakeistas naująja įtraukimo sistema. Pagrindiniai pakeitimai: nuotykiai niekada neišnyksta, karžygio sveikata atsistato pakilus karžygio lygiui, resursų apdovanojimai yra pridedami į karžygio inventorių.
Žemėlapis Lyguma 401 x 401 Europa 401 x 401
Regionai Nėra regionų 87 regionai, kuriuos galima užkariauti
Pažangi pradžia Ne Jūsų pirmoji gyvenvietė prasideda su 5-ojo lygio resursų laukais.
Jūs iškart turėsite 6 kolonistus ir pakankamai kultūros taškų, kad įkurtumėte 2 papildomas gyvenvietes. Jums bus suteikta 75% kultūros taškų, reikalingų įkurti 4-ąją gyvenvietę. Visas detales rasite čia.
Pergalės taškai Ne Aljansas turi >50% užvaldytos teritorijos ir regiono apsaugojimo laikas baigėsi. Jie gali naudoti artefakto galią, o jų aljansas gaus pergalės taškus. Pergalės taškai, uždirbti jūsų aljanso per dieną, gali būti patikrinti regiono apžvalgoje.
Gentys 3 (romėnai, galai, teutonai) 5 (galai, teoutonai, rom4nai, egiptiečiai, hunai)
Genčių pastatai Visų genčių pastatai vizualiai atrodo taip pat Kiekviena gentis pastatams turi skirtingas vizualizacijas
PS Taip Ne
Karių sujungimas Ne Taip
Karių persiuntimas Ne Taip
Prekybos maršrutai Jūs galite sukurti prekybos maršrutus į savo gyvenvietes, į savo aljanso arba sąjungos pasaulio stebuklą ir į jūsų aljanso arba sąjungos gyvenvietes, turinčias artefaktų. Galite sukurti prekybos maršrutus į savo gyvenvietes
Prekybos rūmų pastatas Padvigubintas poveikis Padvigubintas poveikis
Arena Padvigubintas poveikis Padvigubintas poveikis
Statybvietės Romėnų paskyros turi vieną papildomą statybvietę Romėnų gyvenvietės turi vieną papildomą statybvietę
Slėptuvių talpa ir prekeivių pajėgumas Kiekviena paskyra turi slėptuvių talpą ir prekeivių pajėgumą priklausomai nuo paskyros genties. Kiekviena gyvenvietė turi slėptuvių talpą ir prekeivių pajėgumą priklausomai nuo gyvenvietės genties.
Serverio pabaiga Serveris baigiasi, kai pasaulio stebuklas, priklausantis žaidėjui arba natarams, pasiekė 100-ąjį lygį Serveris baigiasi po 180 dienų
        
Pastatai
Ligoninė Ne Ligoninė yra specialus pastatas, kuris suteikia žaidėjams atsigavimo galimybę kariams, sužeistiems mūšyje. Visas detales rasite čia.
Artefaktai
Pavadinimas Vadinami artefaktais Vadinami senovės galiomis
Prieinamumas Architekto paslaptis, Septynmyliai batai, Erelio akis, Sveika mityba, Instruktoriaus talentas, Saugyklų brėžiniai, Apsauginis rūkas, Kvailio lobis, Pasaulio stebuklo statybų planas Architekto paslaptis, Septynmyliai batai, Erelio akis, Sveika mityba, Instruktoriaus talentas, Saugyklų brėžiniai, Apsauginis rūkas
Užkariavimas Gali būti užkariautas sunaikinant iždinę puolimo su karžygiu metu, jeigu savo gyvenvietėje turite pakankamai didelę iždinę. Kai jūsų aljansas užsitikrina regioną, jūsų aljansui suteikiama prieiga prie senovės galių, kurios gali būti aktyvuojamos gyvenvietėje, turinčioje pakankamai didelę iždinę.
Aktyvavimas Jie aktyvuojami automatiškai, praėjus 24 valandoms nuo užkariavimo. Jos turi būti aktyvuojamos rankiniu būdu kas 24 valandas; ta pati senovės galia kiekvienam aljanso nariui gali būti aktyvuota vieną kartą.
Galių trukmė Aktyvuotos visam laikui. Jos turi būti aktyvuojamos rankiniu būdu kas 24 valandas; ta pati senovės galia kiekvienam aljanso nariui gali būti aktyvuota vieną kartą.
Galių apribojimai Galima užimti ne daugiau kaip 3 artefaktus, iš kurių tik 1 gali būti unikalus arba turėti poveikį visai paskyrai. Viena paskyra gali turėti daugiau nei 3 artefaktus. Artefaktai turi būti užkariauti užkariaujant visą gyvenvietę, kuriai jie priklauso.

Aktyvūs yra tik 3 seniausi artefaktai, iš kurių tik 1 gali būti unikalus ir turėti poveikį visai paskyrai. Jeigu iš 3 seniausių artefaktų 2 yra turintys poveikį visai paskyrai, ketvirtas seniausias taps aktyvus.

Išimtis taikoma savų artefaktų užėmimui: galite mainyti artefaktus tarp gyvenviečių savo paskyroje su karžygiu, net jei jau turite 3 ar daugiau artefaktų.
Žaidžiant „Travian: Legends“ artefktas visada aktyvuojamas valdančiajai gyvenvietei arba paskyrai; senovės galios „Travian: Codex Victoria“ turi būti aktyvuojamos. Jos gali būti aktyvuojamos, kai tik žaidėjo aljansas pasiekia >50% teritorijos užvaldymą ir išlaiko teritoriją 24 valandas. Kad aktyvuotų senovės galias, aljanso narys turi turėti 10 lygio iždinę senovės galioms su poveikiu gyvenvietei, arba 20 lygio iždinę senovės galioms su poveikiu paskyrai.

Žinoma, yra keli apribojimai: kiekvienai gyvenvietei, tik viena senovės galia gali būti aktyvuota, ir kiekvienai paskyrai gali būti aktyvuota tik viena senovės galia su poveikiu visai paskyrai. Taigi, iš viso dvi senovės galios gali paveikti gyvenvietę.
Užkariavimas
Gyvenvietės: Kai užkariaujate gyvenvietę, priklausančią kitos genties paskyrai, gyvenvietė pakeičia gentį į tokią, kuri priklauso jūsų paskyrai. Visi pastatai, būdingi tai genčiai, dingsta. Kai bandote užkariauti gyvenvietę, priklausančią kitos genties paskyrai, gyvenvietė išlieka tos genties dalimi. Genčiai būdingi pastatai išlieka, nebent būna sunaikinami užkariavimo metu. Jūsų paskyra išliks toje gentyje, kurią pasirinkote registracijos metu.
Natarų gyvenvietės Užkariaujant natarų gyvenvietę, ji priklausys jūsų paskyrai su atitinkama gentimi. Užkariaujant natarų gyvenvietę, ji priklausys vado gyvenvietės genčiai.
Gyvenviečių įkūrimas
Kur Apribojimų nėra Įsikurti galite tik regionuose, kurių kaimynystėje yra regionai su populiacija didesne nei 4000. Yra keli regionai, kuriuose įsikurti galite visada (centriniai pradžios regionai).
Gyvenvietė Įkuriant naują gyvenvietę, sukurta gyvenvietė priklauso tai pačiai genčiai kaip ir paskyra. Įkuriant naują gyvenvietę, sukurta gyvenvietė priklauso tai pačiai genčiai, kuriai priklauso kolonistai.
Karžygių nuotykiai ir atributai
Karžygio daiktai Kitų genčių daiktų dėvėjimas nesustiprina jūsų karių. Kitų genčių daiktų dėvėjimas sustiprina tuos karius, kurie yra iš dabartinės gyvenvietės.
Daiktai nuotykiuose Jūsų karžygys gali rasti tik paskyros genties daiktus. Jūsų karžygys gali rasti tik paskyros genties daiktus.
Kariai nuotykiuose Jūsų karžygys gali rasti tik paskyros genties karius. Jūsų karžygys gali rasti karius, priklausančias tai genčiai, iš kurios gyvenvietės jis pradėjo nuotykį.
Standartinė vėliava Karžygio daiktas standartinė vėliava daro įtaką karių judėjimui tarp aljanso narių. Karžygio daiktas standartinė vėliava daro įtaką karių judėjimui sąjungoje.
Sąjunga
Dydis

Informacija žemiau galioja serveriams, kurie prasidėjo iki 2019-08-15. Nauji serveriai turi tą pačią sistemą kaip Codex Victoria.

Kiekvienas aljansas gali priklausyti ne daugiau kaip 3 skirtingoms sąjungoms.

Kiekvienas aljansas gali priklausyti vienai sąjungai, sudarytai iš ne daugiau kaip 4 aljansų (detalesnės informacijos ieškokite žinutėje aukščiau).
Pastiprinimas Žaidėjai gali pastiprinti bet kurią gyvenvietę. Žaidėjai gali pastiprinti save, savo aljansą ir bet kurį kitą aljansą, priklausantį tai pačiai sąjungai.
Siųsti resursus Žaidėjai gali siųsti resursus bet kuriems kitiems žaidėjams. Žaidėjai gali siųsti resursus sau, savo aljansui ir bet kuriam kitam aljansui, priklausančiam tai pačiai sąjungai. Pasiūlymai turgavietėje nėra ribojami šių taisyklių.

Ar Jus patenkino atsakymas į šį klausimą?

Taip   Neutraliai   Ne